ماگ فانتزی - An Overview

Wiki Article

ماگ پیرکس دوجداره نیز از سری محصولاتیست که نمیتوانید به همین راحتی ازش عبور کنید و دوست دارید حداقل یک مدل از آن را در خانه خود داشته باشید. گفتم یک مدل از آن، چرا که بقدری همین دسته تنوع دارد که حتی نمیتوانید تصور کنید. از دوجداره دسته دار، بدون دسته و رنگی گرفته تا سایز های متفاوتی که میتوانید در آن یک شات اسپرسو و یا یک کاسه سوپ میل کنید همگی جز تنوع تنها یک دسته از این محصولات جذاب میباشد.

نکته دیگری که شما هنگام خرید تراول ماگ باید به آن دقت داشته باشید، جنس محفظه داخلی محصول می‌باشد، مخزن داخلی این محصولات با دو ماده اولیه شیشه و استیل ساخته می‌شوند، مخزن ‌های شیشه‌ای با شست ‌و شو به‌ آسانی تمیز می‌شوند و بوی مایعات را برای مدت طولانی نگه نمی‌دارند، این مخزن ‌ها می‌توانند برای مدت طولانی مایع شما را گرم نگه دارند و معمولاً باعث می‌شوند تا وزن کلی محصول سبک‌تر شود.

این ماگ از جنس های مختلفی از جمله چوبی، چینی، پلاستیکی و سرامیکی است.که ویژگی خاص این ماگ طرح های جذاب و خاص آن هستند ، که طرح های ماگ فانتزی زیبا و بامزه هستند که حس خوب و دلنشینی هنگام نوشیدن به شما دست می‌دهد.

ماگ دیزنی از ??????? ????? جنس سرامیک است، که در طرح های یکی از شخصیت های کارتونی مانند پینکیو، اولاف، میکی و مینی و.

ما در ماگیمو بستری برای خرید انواع لوازم خانه و آشپزخانه فانتزی محیا کرده ایم. بستری از محصولاتی با کیفیت بالا و جدید ترین مدل ها و البته با بهترین قیمت ها!

/ خانه رویایی النا

اگه قصد خرید بهترین ماگ با ضمانت محصول رو دارین، می‌تونین از فروشگاه کادینر خرید ماگ رو انجام بدین. فروشگاه کادینر توی مدت زمان محدود، محصول شما رو به دستتون می‌رسونه، چون هدف ما جلب رضایت شماست.

تمام سفارشات شما قبل از ارسال از نظر ظاهری بررسی شده تا هیچگونه مشکل ظاهری نداشته باشد و مطابق کالای درخواستی و سفارش شما باشد.

از ماگ سرامیکی فانتزی گذشته مدل دیگری که میتوانید بسیار روی آن حساب باز کنید جنس پیرکس است که امروزه بسیار ترند شده و دوباره مدلهای جذاب و فانتزی زیادی از آن تولید گردیده.

بسیاری از شرکت‌ها و برندها از ماگ‌های تبلیغاتی به عنوان یک روش تبلیغاتی مؤثر استفاده می‌کنند. این نوع ماگ‌ها دارای لوگو و نام برند هستند و به عنوان هدایای تبلیغاتی به مشتریان یا کارمندان ارائه می‌شوند.

تصاویر مدل دستبند طلا زنانه؛ مناسب برای خانم های جذاب ایرانی

از جنس سیلیکون ساخته شده و خیلی راحت و انعطاف پذیره. خوبیش اینه که دمای داخل ماگ رو حفظ می‌کنه و از یه طرف دیگه گرما رو به دست منتقل نمیده.

ماگ شیشه ای بهتر است از نوع شیشه ضد شوک و یا همان پیرکس باشد که در اثر تغییرات دما دچار شکستگی نشود.

.استفاده می‌شود. ماگ ها در انواع مختلفی تقسیم بندی می‌شوند:

Report this wiki page